Topshop

Det gick bra hos psykologen, vi ändrade tid till kl 10 på måndagar ist eftersom jag inte börjar skolan förrän kl 13.00. Så det är bra. Sent gick jag en lång jävla promenad av någon anledning, behövde väl tänka lite. Det var skönt!

Tittade igenom lite på topshops hemsida och oj oj oj va fna saker det finns! Hittade så mycket jag vill ha!

topshop 1000kr
Vill haaaa! Men den är så jävla dyr! Måste se ifall jag hittar nåt liknande fast billigare!

200kr
350 kr

200kr

500kr

Måste åka till stockholm till topshop snart för att handla lite! Så himla fina kläder!

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, sov så himla dåligt inatt. Fast det roliga med det är att jag vaknade skrattandes och fortsatte skratta åt det när jag hade vaknat. Men nu har jag ingen aning om vad det var. Tror att det var nåt på min gardin jag skrattade så mycket åt. haha, konstigt!

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar. God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du och jag kan shoppa i Stockholm någon dag? :D

2010-08-24 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0