Kastrull = hatt ? Ohyes!

Hade bara en lektion idag som började kl 12, historia. Värt. Men ikväll blir det iaf förfest hemma hos Kenny sen blir det utgång! Vi ska alla ta med varsin Dessertpaj till han. xD Riiight..

Imorgon ska jag nog försöka dra med mig Johan till Stockholm för att inhlandla lite kläder och höstskor till mig. Får se ifall han går med på det. Vill helst inte åka själv. :P

Jag har en liten fråga till er också. Nu låter jag säkert dum i huvudet, men hur gör man för att svara på kommentarer här på bloggen? Ni kanske tror att jag väljer att inte svara på era kommentarer som jag får men det beror bara på att jag inte vet hur man gör. Så tro inte att jag är elak och väljer medvetet att inte svara på kommentarerna eller nåt sånt. För det gör jag inte! Jag blir JÄTTEGLAD för dom! Någon som vet hur man gör?

Na na na na na na na na KAPTEN KOSMOS!

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag brukar gå in på dens blogg som har komenterat och svara där på deras senaste inlägg :)

2010-09-03 @ 16:31:40
URL: http://finskradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0