Bilder kommer snart

Johan och jag fotade som sagt igårkväll. Det gick väl sisådär. Tazy ska bara sätta ihop två bilder åt mig så kan jag lägga upp den sen.

Jad hittade förresten ett par as snygga skor på nelly.com kom för ett tag sen. Men dom är så himla dyra! 3999kr liksom! Fan, man får väl drömma om dom ist ;) Eller nån kanske har lust att köpa dom åt mig? *host*JOHAN*host* Men nej, det vill han inte. ;)


Några ringar, eller hur? :P

Nää, nu ska jag och johan dra till mamma och äta pannkakor! YUMMIE!

Kommentarer
Postat av: saga från bdb ^^ <3 pussiieew96 du vet ;)

AS COOL BLOGG! ^^ <3

2010-08-11 @ 23:16:07
Postat av: ingetnamnO/freja

vacker!!!

2010-08-22 @ 16:40:42
URL: http://frejalovisacaroline.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0