Hår

Nu tänker jag skriva yttligare ett ointresant inlägg.

Jag hatar verkligen att duscha håret! Så jävla drygt! Bara en jävla massa fix efteråt som är as tråkigt och jobbigt.
Bara för att alla bryr sig så mycket tänkte jag skriva vad som behövs göras för att mitt hår ska bli så som jag vill att det ska bli (vilket det nästan aldrig blir. Suck..). Men det är iaf;
Först duscha håret endast med schampoo, för jag vill inte ha det där lena och flygiga håret som jag får ifall jag använder balsam.
Sen låta det halvtorka i en handuk runt huvudet för att få fram lockarna jag verkligen inte har. (mitt hår är nästan läskigt rakt. Hate it!)
Sen föna det utan att använda borste, bara för att inte råka få bort lockarna som mirakulöst har kommit fram. Halleluja!
När det är färdigtorkat så är mitt hår jätteflygigt och jobbigt så då använder jag mirakelprodukten DUST IT. Underbar!
Sen är det bara att tupera håret lite överallt, så har man det där halvlockiga stora håret.
Massa spray på det så är det färdigt!
Intresant va? :D


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Usch avskyr att tvätta mitt hår också. Fast jag gör tvärtom och försöker hålla det rakt haha! :D

2010-08-20 @ 10:27:23
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0