I would die for you my love, my love.

Färlåt för dålig uppdatering. Men har haft så himla mycket för mig idag att jag inte har hunnit. Men nu mina vänner har jag gått igenom aaaaallllllla bilder och valt 6 st som jag ska lägga upp. Så här kommer en liten bildbomb! :D







Hoppas ni tyckte att dom var fina. Jag är ganska nöjd själv!

Imorgon är det tyvärr en dålig dag för mig då min farfar ska begravas. Så jag vet inte hur bra jag kommer att kunna uppdatera här. Om jag säger så här, det är inte min viktigaste prioritering. Nu ska jag fokusera på min älskade farfar, familj och släkt. <3 Hoppas ni förstår detta.

Kommentarer
Postat av: madeleine

måste säga att du passade grymt bra i uppsatt hår!

2010-08-27 @ 20:15:16
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/
Postat av: stina

herregud vad snygg du är människa! skitsnygga bilder xD kram pårej!

2010-08-29 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0