Ont i magen!

Orkade inte skrivat något när jag kom hem igår efter grönan.
Men det var iaf jätteroligt att träffa Alex och åka karuseller, synd bara att jag fick sjuuuuuuuuukt ont i magen och mådde jätte illa (inte pga karusellerna). Tror att jag håller på att få magkatarr igen. Så o-najs som det bara går.

Vi åkte iaf nästan allt, utom fritt fall och insane. There I drew the line. Vi skulle ha åkt katapulten en tredje gång men då vart det nåt tekniskt fel så vi vågade inte åka. :P Man ska inte utmana ödet fredagen den trettonde. Men annars var det jättebra. Jetline och katapulten är lätt dom roligaste karusellerna!

Idag iaf ska jag nog inte göra så mycket. Ingenting alls actually. Har fortfarande ont i mgen. Men imorgon blir det förhoppningsvis att fota med johanna och sen på kvällen blir det fest.

Jag kan se om jag kan få några bilder av Alex som hon tog där på grönan, så att jag kan lägga upp dom här. Men det blir nog senare ikväll eller kanske imorgon, beroende på när hon kommer in på msn. :P


Kommentarer
Postat av: Petra

Riktigt snyggt! Lite Acne/Vår inspirerat:)

2010-08-19 @ 22:33:02
URL: http://pekyscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0