Svart





Jag och johan fotade lite nya bilder idag. Sen åt vi tacos och nu tittar vi på Sagan om ringen. En av mina favorit filmer faktiskt!
Imorgon blir det kanske utgång på joar. Vi får se ifall plånboken tillåter det. Aja, nu ska jag gå och äta godis!

Eller vänta förresten! Ett filmtips har jag till er! "The fourth kind" heter den.

Den handlar om staden Nome som ligger i Alaska och den staden sägs ha blivit invaderad av utomjordingar, Man får se rikitga klipp med saker som händer, övernaturliga saker, t.ex konstiga händelser, mystiga saker och negativa strålar med mera.
Den är faktiskt jättebra! Det bästa är att man får se dom verkliga klippen av det som egentligen hände där i staden och det är saker som inte går att förklara. Ni borde verkligen se den!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Snyggt!

2010-08-21 @ 10:03:22
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Tazy

Skitsnygg bild när du gick! :D

Och jag ska också gå om ekonomin tillåter xD

2010-08-21 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0