Fjädrar!

Så, nu är jag tillbaka från mötet. Det gick bra tycker jag. Ska försöka läsa så många ämnen som möjligt, men vissa prioriterades bort. Men allt kommer nog lösa sig i slutändan.

Idag har jag typ inget att göra. Joha och jag ska till max snart för att äta hamburgare. Den där kycklingburgaren med ciabattabröd är verkligen aaaaaaaaas god! Den ska jag lätt ta! :D
Sen måste jag börja fixa iordning lite saker inför Grönan imorgon. Ska dit med Alex! It will be awesome!
Kul att det är fredagen den trettonde imorgon också, jag lär nog inte dö -.-'





Nu ska jag titta städa mitt rum, tydligen måste jag det för Bella (våran hund) tuggar på min kläder (Y) Så dom måste in i påsar för att sedan flyttas till min pappa. suck..

Kommentarer
Postat av: Moa

Amanda, du har en helt sjukt snygg stil!

Du är typ min förebild, srsly.

2010-08-12 @ 13:50:45
URL: http://mooahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0