I will never be good enough

Klassträff igår och sen efterfest hos gustaf. Det var naaaaaajs! Johanna, tårtis, gustaf och kenny bastade, medans jag och johan satt inne i bastun med kläder på för att jag frös. hahah
Men det var jätteroligt iaf. Känns bra att börja skolan nu.

Fan va sur jag blir att Minoutfit.se inte funkar. Det kommer upp en jävla massa varningar om att sidan är farlig för dom skickar ut konstig information och ger säkert popupfönster. Men kom igen liksom.

Snart ska jag iaf till mami och äta lasagne. Sen ska jag gå och köpa godis för att det är sista dagen på smmarlovet!

Mycket funderingar på gång också. Ska jag eller ska jag inte? Vill så gärna!
Det jag funderar på är alltså nipplepiercings.




Kommentarer
Postat av: Tazy

Det är klart du ska!

ballaste bruden ska ju ha ballaste piercingarna!

Och dessutom blir vi nippelsystrar då HAHAHHAHAH! <3

2010-08-18 @ 00:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0