Att köpa eller inte?

Saker som borde införskaffas!

Kavaj
Nån som har lust att ge mig kavajen? Den funkar ju liksom till allt men är från Acne så den kostar 2795kr :O Men fan va snygg den är!

Väska
Väska från Gina Tricot för 299kr. Skulle va så himla fin om man vill ha en lite enklare outfit.

Klänning
Klänning från Gina tricot för 199kr. Skulle passa jättebra till svarta strumpbyxor och skyhöga klackar!

Solglasögon
Runda solglasögon har jag alltid velat haft. Tycker det är så himla fint! Dom här kommer från Lindex för hela 99kr!

Byxa
Jättesnygga Treggings från Lindex för 199 kr! Dom borde man köpa!


Har flera saker jag vill köpa men dom kan jag visa senare. Snart ska jag hem till johan för att äta och sova där inatt. Kanske går vi och tittar lite mer på motorcyklar innan vi går hem till honom, men det beror på hur tråkigt vi har det! ;)

Hoppas nån tyckte att det här inlägget var lite intresant iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

(Y)

2010-08-21 @ 22:37:11
URL: http://mooahedstrom.blogg.se/
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Mm älskar kavajen från Acne!

2010-08-23 @ 00:22:08
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0