Even if the sky is falling down

Kvällen igår i uppsala var väldigt najs faktiskt! Jag, Johan och ulla stannade först på subway och åt, sen drog vi oss vidare till botaniska trädgården där Johans bror Erik var med i en stor eldshow som hans skola anordnade. Den var väldigt häftig. Tråkigt bara att vissa saker gick fe.l Men det gör det väl alltid. Inget går nånsin helt rätt! Men den var väldigt bra iallafall!

Idag har jag bara varit hemma hos pappa, där av anledningen till att jag inte har uppdaterat eftersom jag har datorna hos Johan. Sen vid kl 17 så var jag på middag hos mamma för att säga hej då till bror som åker till Sydafrika imorgon för att tävla i VM i dragkamp! Hoppas Hoppas att dom vinner!

Nu ska jag och Johan dra till pappa för att sova där inatt. Egentligen så skulle jag ju ha sovmorgon imorgon till kl 13.00 men neeeeej här är vi dåliga och har psykologsamtal kl 10! Suck.. Så det blir väl att jag sitter på musikskolan i två timmar tills Kören börjar. Jaa, skoj..

<-- haha ser ut som att jag ska slå någon! Lol på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0