Sanningar

Jag har tråkigt, okej? :P

Sju sanningar om mig:

  • Min största fobi är att hosta. Harklar mig endast. År så rädd att jag inte ska kunna andas ifall jag hostar. Löjligt jag vet. :P
  • Jag har en tvångstanke som gör att jag måste trampa ner foten så fort jag åker förbi såna där vita streck som finns på vägar. Såna där som det finns massor av och överallt typ. Ganska jobbigt.
  • Jag äter inget som kommer från vattnet.
  • Jag har brännskador på 16% av kroppen.
  • Jag är allergisk mot lypsyl.
  • Jag var iinlagd på Akut psyk i 4 månader.
  • Jag ska gå en skola som heter "Mastermakeup och hårstylist utbildning" efter gymnasiet. Längtar!
Svårt att komma på men nu känner ni mig lite, lite bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du brännskador :(?

2010-10-24 @ 13:08:51
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om din tid på akuten?

2010-12-05 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0