Hello daddy. Hello mom. I'm your ch ch ch ch ch cherry bomb.

Nu är jag hemkommen frå stockholm! Kallt som fan var det och jag hittade inte så jättemycket kläder alls. Men lite fick jag med mig hem! Visar upp dom sen i olika outfit bilder! Blir bättre så. För det blir så jädra fult ifall man bara tar kort på dom när dom ligger på sängen eller liknande. Eller hur?

Ikväll blir det iallfall att sova hemma hos pappa, har inte sovit där på säkert två- två och en halv vecka. Så jag saknar lilla pappa! Jag har pianoläxa också som jag måste hem och träna på. Otroligt svår läxa! ...Not. Men det är roligt ändå! Johan skulle ta med sig sin bas och träna på den hemma hos mig också. Intressant info, I know! :D

Nä, men nu ska jag börja gå mot pappa. Ha det bra!

Gillar stilen!

Wildfox Couture Spring 2010 from Wildfox Couture on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0