We are not cool. We are free!

Har bara haft en lektion nu på morgonen och den vararde i hela 45 min. Jisses vilken anträngning! Det enda vi gjorde var att titta en liten stund på Snabba Cash sen fick vi gå hem. Så resterande tid tills nu har jag bara suttit framför tv:n och ätit en chokladboll :D

Imrgon ska jag till västerås till Makeup store och bli sminkad! Woop Woop! Plus att efter man har blivit sminkad så får man smink värt 500kr! Annu mer Woop Woop! Går nog runt lite på stan själv ett tag efteråt och ser ifall jag hittar något. Är lite halvt ute efter ett par snygga skinnshorts.
Bild på sminket blir när jag kommer hem! Läängtar!


Svart bandana - Pappas. Grå tshirt - JC. Jeans - Cubus (nya. 49 kr!!). Skor - Din sko.
Ringar - Blandade ställen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0